hocam cok uzun süredir android kullandım fakat ios’a gecince ciddi anlamda farkı hissettim yani suan icin üretilen android cihazlara bir sey diyemiyorum fakat 2017 ‘ye kadar androidlerle cok fazla hasır nesirdim ve özellikle o bir süre sonra kasma olayları anlık kitlenmeler, sorumsuz servisleri gercekten cok can sıkıcı olmaya baslamisti
dijitalekip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kamerasinda corona virus cikti hocam ama siz bilirsiniz



Şaka bi yana apple ürünlerini sevmem fiyat & fiyat ürünüdür. Piyasa artik çok canli diger markalar harikalar yaratiyor. Ozellikle xiaomiye bir sans vermelisiniz..