Biraz 11 proya kaydım da aradaki fiyat farkına degecek gibi gelmedi pek bana hocam, 11 mantıklı gibi geliyor kullanıyorsanız kamera gece modunda nasıl beklenileni veriyor mu
CenkEvcen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11 i şiddetle öneririm hocam hiç düşünmeden alın.