Merhaba arkadaşlar
İphone 8 plus cihazımı satıp model yükseltmek istiyorum 11’de karar kıldım gibi, fikirleriniz nedir kullanan arkadaşlarımız varsa olumlu olumsuz taraflarını belirtebilir mi