• 25-05-2008, 15:32:36
    #1


    Amerika'da bulunan Hop-On firmasının yeni çıkarttığı cep telefonları sadece ve sadece 10 dolar! Hatta geri verirseniz 5 dolarını geri veriyorlar...

    Shiftdelete.net'in haberine göre şimdilik Amerika'da satılmaya başlanan cep telefonu Hop-On 1800'ün iki modeli bulunuyor. Bunlar dan ilki 850/1900 MHz'lik olanı, ikincisi ise 900/1800 olan modeli. Özellikleri tahmin edeceğiniz üzere oldukça basite indirgenmiş durumda. Hatta o kadar basit ki bir ekranı bile yok! Evet, yanlış okumadınız ekransız olarak satılıyor! Bunun dışında 77 gram ağırlığında ve SMS gönderme özelliği de bulunmuyor. 4 saat boyunca konuşmanıza olanak sağlayan pili, 150 saat bekleme süresi ve polifonik melodi sayesinde tam bir ikinci veya üçüncü telefon olabilecek durumda.

    Türkiye'ye Gelir mi?

    Amerika'da daha yeni başlayan bu kampanyanın, kullanışlılık seviyesi tam bilinmiyor. İlerleyen günlerde duruma göre benzer modelleri çıkacaktır. Aslında çok da yeterli cep telefonları olan bu ürünlerin, Türkiye'ye geliş durumları da kısa süre sonra kesinlik kazanacaktır.

    Bütün özellikleri ile yeniden dönüştürülebilir olan bu modeli aldığınız yere geri teslim ederseniz 5 doları iade alabiliyorsunuz. Fiyatının gerçekten düşük olması, Türkiye'ye geldiği takdirde oldukça fazla ilgi çekecekmiş hissi veriyor. Asıl telefon olmasa da ek işler için ya da yedekte bulundurulacak bir telefon olarak çok ekonomik bir seçim olacaktır.

    Kynk:Samanyolu Haber
  • 25-05-2008, 15:39:52
    #2
    maliyeti nasıl karşılıyor merak ediyorum..
  • 25-05-2008, 15:45:59
    #3
    basit de olsa bir ekran koysalarmış oled falan iyi olurmuş, bu haliyle millet karşıdan kimin aradığını v.s. görmek isteyecektir. ve biz türkler cep telefonunu saat olarak kullandığımızdan pek yaramaz bize şahsen bana yaramaz 10$ ona vereceğime ikinci el bir 3310 c65 falan alırım
  • 25-05-2008, 19:04:41
    #4
    amerikata hat kullanana beleş veriyorlar.
    mesela Turkcell hat aldım aylık fatura geliyor
  • 25-05-2008, 19:59:54
    #5
    10$ mı? ben motorola e398 satmaya kalktım adam bana 10 ytl veriyor,ben bunu alacağıma gider 2.el şahane telefonlardan birini alırım
  • 25-05-2008, 20:03:51
    #6
    Telefonlar Made In China olunca böyle kampanyalar olması normal
  • 06-06-2008, 00:44:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    erdemerturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonlar Made In China olunca böyle kampanyalar olması normal
    ne alakası var amerikada çıkan kampanya ile çin'in anlamadım =))

    Amerikada üretilen ve özellikleri nedeni ile ucuzolan bir cihaz işte
  • 06-06-2008, 00:50:19
    #8
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vodafone 29.00 YTL'e veriyor telefon aynı hesaba geliyor
  • 06-06-2008, 16:26:41
    #9
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maliyeti nasıl karşılıyor merak ediyorum..
    incelemelerime göre geri dönüşüm ürünlerinden imal edildiği için maliyetleri kurtarıyot. Ancak sağlık açısın dan ne kadar verimli onu bilmiyorum