• 22-06-2008, 20:49:55
    #19
    Süs olarak alsammı acaba

    FAzla dayanacağını sanmıyorum
  • 22-06-2008, 23:58:10
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ekran yok birşey yok rehbere nasıl bakacan yazdığın numarayı nasıl görecen hadi yanlış basarsan 10 $ falan çok para bu telefona
  • 23-06-2008, 21:35:01
    #21
    Turkiyeye Gelince 3 Katına Satarlar.
  • 23-06-2008, 21:44:54
    #22
    TeQNyC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turkiyeye Gelince 3 Katına Satarlar.
    Doğru gerçekten 3 katı olsa iyi aslında