• 06-06-2008, 22:52:45
    #10
    Mesaja nerden bakıoz gelen mesaja
  • 06-06-2008, 22:54:39
    #11
    Evet, yanlış okumadınız ekransız olarak satılıyor! Mesajlar nasıl okuncak extra bir ekranmı açılıyor
  • 07-06-2008, 01:43:11
    #12
    Üyeliği durduruldu
    türkiyeye gelene kadar 40-50 dolar olmasa iyi olur =) vergi cart curt olayı =)
  • 07-06-2008, 15:08:35
    #13
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maliyeti nasıl karşılıyor merak ediyorum..

    Piyasaya çin v.s gibi ülkeler girerse böyle oluyor hakketen .
  • 07-06-2008, 16:40:27
    #14
    Bu Türkiye'ye gelirse eğer 50$ artı kadeve () alırlar.
  • 07-06-2008, 21:31:36
    #15
    10 ytlye 2. el ölü telefon almaktansa 0 düzgün çalışan bir telefon almak daha iyidir.
  • 22-06-2008, 01:47:26
    #16
    1 ay sonra çöpe gideceğine eminim
  • 22-06-2008, 01:49:15
    #17
    Üyeliği durduruldu
    erdemerturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonlar Made In China olunca böyle kampanyalar olması normal
    kesinlikle ama zaten hat alinca bedava veriyorlar.
  • 22-06-2008, 17:52:31
    #18
    Amerikada hat alırken başka güzel alternatiflerinde olduğunu duymuştum bunun yanında