basit de olsa bir ekran koysalarmış oled falan iyi olurmuş, bu haliyle millet karşıdan kimin aradığını v.s. görmek isteyecektir. ve biz türkler cep telefonunu saat olarak kullandığımızdan pek yaramaz bize şahsen bana yaramaz 10$ ona vereceğime ikinci el bir 3310 c65 falan alırım