Asus zenfone 3 kullanan varmı
14
●1.374
- 21-04-2017, 00:22:12Merhaba arkadaşlar bir telefon almaya karar verdimde marka olarak asus düşünüyorum tam olarak emin olamadım oyuzden asus telefon kullanan varmı kullandıkları telefonlarla ilgili + - lerini yazarsa sevinirim.
- 21-04-2017, 00:43:49Zenfone 2 gold kullanıyorum. Telefonum servisde daha gelmedi.tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paran varsa iphone al. 6 Kere asus servise gitti hiçbirinde değişim etmediler.
kaç kere değişim talep ettim sürekli onarım oluyor. - 21-04-2017, 00:52:44Zenfone 2 kullanıyorum 2 yıla yaklaştı sorun yok çok memnunum telefona birşey olacak diye korkuyorum çünkü çok istifade ettim, şimdiye kadar kullandıklarımın en iyisi, kasma donma v.s yok 1,5 yıldır. ekran kaliteli hızlı şarz harika. Kulaklığı ile mega bass müzik dinlersin daha ne olsun...
- 21-04-2017, 17:08:55Telefonla ilgili ne sorun yaşadınızda servise gönderdiniz. Ben bu konuda kendime güveniyorum servise gönderecek bir durum olacağını düşünmüyorum ancak olurda gönderirsem diye merak ettim.barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msfilozof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkürler servis konusunda düşünmek lazım tabi siz hangi telefonu önerirsiniz 1000 600tl aralığındaStyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herhangi bir sorun yaşamadınız yani kamerası nasıl çekimi vs zenfone 3 serisinde çok şey değişti ancak yinede 2 de çekimi merak ediyorum. - 22-04-2017, 04:31:15Şimdi baktım, 27 Mar 2016 tarihinde 1.149,00 TL'ye satın almışım. Kamera konusunda tabi ki bir Samsung kadar ve İphone kadar profesyonel değil lakin iş görüyor mu görüyor. Işığı ve ayarlarını güzel yaparsan güzel sonuçlar elde ediyorsun.tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim için artı yönlerini şu şekilde listeleyebilirim- Kendine has uygulamalarının barındırması (dosya yöneticisi, pil modlarının olması)
- 4GB kadar RAM kapatasitesine sahip olması ve bundan dolayı herhangi bir uygulamada sorun yaşamamam.
- Hızlı şarj özelliğinin olması ortalama 50 dakika da %70'i rahat görüyor.
- arka kısmının oval olması kullanışlık konusunda çok kolaylık sağlıyor lakin masaya koyup öyle yönetmek mümkün değil.
- ses çıkışı oldukça ideal ne yüksek ne düşük.
- sensörleri sorunsuz olarak çalışıyor
- ekrana çift dokun aç & kapat özelliği süper
- tek elle kullanabilme modu mevcut.
- benimkisi 32GB dahili hafızaya sahip 1 kere olsun dolduramadım.
- 4G uyumlu ve maksimum 115Mbps hıza ulaştığını gördüm.
- Çift hat özelliğine sahip.
- SD Kart yuvası mevcut.
- Güç adaptörü çok sağlam 3-4 defa çok sert şekilde yere düştüğü halde çizik bile yok.
- 100'e yakın uygulama mevcut donma söz konusu değil.
- bataryayı çıkaramıyorsun, sim kart yuvalarını bataryanın üstüne montalamışlar.
- servisi BERBART!!! 2 ay telefonsuz kaldım darbede telefonsuzluk yüzünden ağlayacaktım o hale düştüm

- Kutudan çıkan kulaklık hiç hoşuma gitmemişti kullanmıyorum aldığım günden beri şuan hatta nerede bilmiyorum
şuan için aklıma gelenler bu kadar aklıma geldikçe eklemeye dikkat ederim. - 22-04-2017, 19:10:22Yorumun için teşekkürler. Servis konusu her telefon için aynı gibime geliyor çünkü şikayetleri okuyunca benzer sorunlar yaşayanlar var bu konuda sıkıntı yok umarım bir sorun yaşamam.StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özelliklerine bakınca performansı iyi olur sanırsam kamera çekimi aynı fiyattaki samsung yada diğer telefonlarla sizce aynımıdır.
yorumun için teşekkürler.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-04-2017, 19:14:40Geçmişte tablet, şimdi laptop ve zenfone 6 kullanıyordum. Kalite ve performasn memnunum.
Yakında zenfone 3 vs. bir modelinden alacağım. Ters tuşa alışmışsanız samsung falan hikaye...
