• 21-04-2017, 00:22:12
    #1
    Merhaba arkadaşlar bir telefon almaya karar verdimde marka olarak asus düşünüyorum tam olarak emin olamadım oyuzden asus telefon kullanan varmı kullandıkları telefonlarla ilgili + - lerini yazarsa sevinirim.
  • 21-04-2017, 00:43:49
    #2
    tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar bir telefon almaya karar verdimde marka olarak asus düşünüyorum tam olarak emin olamadım oyuzden asus telefon kullanan varmı kullandıkları telefonlarla ilgili + - lerini yazarsa sevinirim.
    Zenfone 2 gold kullanıyorum. Telefonum servisde daha gelmedi.

    Paran varsa iphone al. 6 Kere asus servise gitti hiçbirinde değişim etmediler.

    kaç kere değişim talep ettim sürekli onarım oluyor.
  • 21-04-2017, 00:52:44
    #3
    Zenfone 2 kullanıyorum 2 yıla yaklaştı sorun yok çok memnunum telefona birşey olacak diye korkuyorum çünkü çok istifade ettim, şimdiye kadar kullandıklarımın en iyisi, kasma donma v.s yok 1,5 yıldır. ekran kaliteli hızlı şarz harika. Kulaklığı ile mega bass müzik dinlersin daha ne olsun...
  • 21-04-2017, 00:54:39
    #4
    Bende zenfone 2 kullanıyorum süper, donma yok çift hatlı 32gb 4g uyumlu rahat, ama servisi berbat. Servisi haricinde herşeyi mükemmel tavsiye ederim.
  • 21-04-2017, 17:08:55
    #5
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zenfone 2 gold kullanıyorum. Telefonum servisde daha gelmedi.

    Paran varsa iphone al. 6 Kere asus servise gitti hiçbirinde değişim etmediler.

    kaç kere değişim talep ettim sürekli onarım oluyor.
    Telefonla ilgili ne sorun yaşadınızda servise gönderdiniz. Ben bu konuda kendime güveniyorum servise gönderecek bir durum olacağını düşünmüyorum ancak olurda gönderirsem diye merak ettim.

    msfilozof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zenfone 2 kullanıyorum 2 yıla yaklaştı sorun yok çok memnunum telefona birşey olacak diye korkuyorum çünkü çok istifade ettim, şimdiye kadar kullandıklarımın en iyisi, kasma donma v.s yok 1,5 yıldır. ekran kaliteli hızlı şarz harika. Kulaklığı ile mega bass müzik dinlersin daha ne olsun...
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende zenfone 2 kullanıyorum süper, donma yok çift hatlı 32gb 4g uyumlu rahat, ama servisi berbat. Servisi haricinde herşeyi mükemmel tavsiye ederim.
    Teşekkürler servis konusunda düşünmek lazım tabi siz hangi telefonu önerirsiniz 1000 600tl aralığında

    Herhangi bir sorun yaşamadınız yani kamerası nasıl çekimi vs zenfone 3 serisinde çok şey değişti ancak yinede 2 de çekimi merak ediyorum.
  • 22-04-2017, 04:31:15
    #6
    tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonla ilgili ne sorun yaşadınızda servise gönderdiniz. Ben bu konuda kendime güveniyorum servise gönderecek bir durum olacağını düşünmüyorum ancak olurda gönderirsem diye merak ettim.





    Teşekkürler servis konusunda düşünmek lazım tabi siz hangi telefonu önerirsiniz 1000 600tl aralığında

    Herhangi bir sorun yaşamadınız yani kamerası nasıl çekimi vs zenfone 3 serisinde çok şey değişti ancak yinede 2 de çekimi merak ediyorum.
    Şimdi baktım, 27 Mar 2016 tarihinde 1.149,00 TL'ye satın almışım. Kamera konusunda tabi ki bir Samsung kadar ve İphone kadar profesyonel değil lakin iş görüyor mu görüyor. Işığı ve ayarlarını güzel yaparsan güzel sonuçlar elde ediyorsun.

    Benim için artı yönlerini şu şekilde listeleyebilirim
    • Kendine has uygulamalarının barındırması (dosya yöneticisi, pil modlarının olması)
    • 4GB kadar RAM kapatasitesine sahip olması ve bundan dolayı herhangi bir uygulamada sorun yaşamamam.
    • Hızlı şarj özelliğinin olması ortalama 50 dakika da %70'i rahat görüyor.
    • arka kısmının oval olması kullanışlık konusunda çok kolaylık sağlıyor lakin masaya koyup öyle yönetmek mümkün değil.
    • ses çıkışı oldukça ideal ne yüksek ne düşük.
    • sensörleri sorunsuz olarak çalışıyor
    • ekrana çift dokun aç & kapat özelliği süper
    • tek elle kullanabilme modu mevcut.
    • benimkisi 32GB dahili hafızaya sahip 1 kere olsun dolduramadım.
    • 4G uyumlu ve maksimum 115Mbps hıza ulaştığını gördüm.
    • Çift hat özelliğine sahip.
    • SD Kart yuvası mevcut.
    • Güç adaptörü çok sağlam 3-4 defa çok sert şekilde yere düştüğü halde çizik bile yok.
    • 100'e yakın uygulama mevcut donma söz konusu değil.
    eksi yönleri
    • bataryayı çıkaramıyorsun, sim kart yuvalarını bataryanın üstüne montalamışlar.
    • servisi BERBART!!! 2 ay telefonsuz kaldım darbede telefonsuzluk yüzünden ağlayacaktım o hale düştüm
    • Kutudan çıkan kulaklık hiç hoşuma gitmemişti kullanmıyorum aldığım günden beri şuan hatta nerede bilmiyorum

    şuan için aklıma gelenler bu kadar aklıma geldikçe eklemeye dikkat ederim.
  • 22-04-2017, 08:09:34
    #7
    Ilk çıktığından beri zenfone 2 kullanıyorum sıfır sıkıntı
  • 22-04-2017, 19:10:22
    #8
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi baktım, 27 Mar 2016 tarihinde 1.149,00 TL'ye satın almışım. Kamera konusunda tabi ki bir Samsung kadar ve İphone kadar profesyonel değil lakin iş görüyor mu görüyor. Işığı ve ayarlarını güzel yaparsan güzel sonuçlar elde ediyorsun.

    Benim için artı yönlerini şu şekilde listeleyebilirim
    • Kendine has uygulamalarının barındırması (dosya yöneticisi, pil modlarının olması)
    • 4GB kadar RAM kapatasitesine sahip olması ve bundan dolayı herhangi bir uygulamada sorun yaşamamam.
    • Hızlı şarj özelliğinin olması ortalama 50 dakika da %70'i rahat görüyor.
    • arka kısmının oval olması kullanışlık konusunda çok kolaylık sağlıyor lakin masaya koyup öyle yönetmek mümkün değil.
    • ses çıkışı oldukça ideal ne yüksek ne düşük.
    • sensörleri sorunsuz olarak çalışıyor
    • ekrana çift dokun aç & kapat özelliği süper
    • tek elle kullanabilme modu mevcut.
    • benimkisi 32GB dahili hafızaya sahip 1 kere olsun dolduramadım.
    • 4G uyumlu ve maksimum 115Mbps hıza ulaştığını gördüm.
    • Çift hat özelliğine sahip.
    • SD Kart yuvası mevcut.
    • Güç adaptörü çok sağlam 3-4 defa çok sert şekilde yere düştüğü halde çizik bile yok.
    • 100'e yakın uygulama mevcut donma söz konusu değil.
    eksi yönleri
    • bataryayı çıkaramıyorsun, sim kart yuvalarını bataryanın üstüne montalamışlar.
    • servisi BERBART!!! 2 ay telefonsuz kaldım darbede telefonsuzluk yüzünden ağlayacaktım o hale düştüm
    • Kutudan çıkan kulaklık hiç hoşuma gitmemişti kullanmıyorum aldığım günden beri şuan hatta nerede bilmiyorum

    şuan için aklıma gelenler bu kadar aklıma geldikçe eklemeye dikkat ederim.
    Yorumun için teşekkürler. Servis konusu her telefon için aynı gibime geliyor çünkü şikayetleri okuyunca benzer sorunlar yaşayanlar var bu konuda sıkıntı yok umarım bir sorun yaşamam.

    Özelliklerine bakınca performansı iyi olur sanırsam kamera çekimi aynı fiyattaki samsung yada diğer telefonlarla sizce aynımıdır.

    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ilk çıktığından beri zenfone 2 kullanıyorum sıfır sıkıntı
    yorumun için teşekkürler.
  • 22-04-2017, 19:14:40
    #9
    Geçmişte tablet, şimdi laptop ve zenfone 6 kullanıyordum. Kalite ve performasn memnunum.

    Yakında zenfone 3 vs. bir modelinden alacağım. Ters tuşa alışmışsanız samsung falan hikaye...