barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zenfone 2 gold kullanıyorum. Telefonum servisde daha gelmedi.

Paran varsa iphone al. 6 Kere asus servise gitti hiçbirinde değişim etmediler.

kaç kere değişim talep ettim sürekli onarım oluyor.
Telefonla ilgili ne sorun yaşadınızda servise gönderdiniz. Ben bu konuda kendime güveniyorum servise gönderecek bir durum olacağını düşünmüyorum ancak olurda gönderirsem diye merak ettim.

msfilozof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zenfone 2 kullanıyorum 2 yıla yaklaştı sorun yok çok memnunum telefona birşey olacak diye korkuyorum çünkü çok istifade ettim, şimdiye kadar kullandıklarımın en iyisi, kasma donma v.s yok 1,5 yıldır. ekran kaliteli hızlı şarz harika. Kulaklığı ile mega bass müzik dinlersin daha ne olsun...
StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende zenfone 2 kullanıyorum süper, donma yok çift hatlı 32gb 4g uyumlu rahat, ama servisi berbat. Servisi haricinde herşeyi mükemmel tavsiye ederim.
Teşekkürler servis konusunda düşünmek lazım tabi siz hangi telefonu önerirsiniz 1000 600tl aralığında

Herhangi bir sorun yaşamadınız yani kamerası nasıl çekimi vs zenfone 3 serisinde çok şey değişti ancak yinede 2 de çekimi merak ediyorum.