Zenfone 2 kullanıyorum 2 yıla yaklaştı sorun yok çok memnunum telefona birşey olacak diye korkuyorum çünkü çok istifade ettim, şimdiye kadar kullandıklarımın en iyisi, kasma donma v.s yok 1,5 yıldır. ekran kaliteli hızlı şarz harika. Kulaklığı ile mega bass müzik dinlersin daha ne olsun...