• 20-06-2016, 17:11:32
    #1
    Arkadaşlar burda 2. El mağazasında iphone vardı girip bakayım dedim tertemiz cihazlardı bende hediye olarak 3 ünü aldım cihazlara simfree dediler
    Türkiyede kullanılması için bunların sadece pasaport kaydı gereklidir dimi ?

    Cihazların 3 üde İphone 5SE 64 gb A1723 modeli rose rengi.
    Bunu detaylı bir şekilde nasıl öğrenebilirim sim free olup olmadığını ?
  • 20-06-2016, 17:13:15
    #2
    Hocam aldığınızda sim kartınızı takın çalışırsa, belirli bir zaman sonra cihazın kayıtlı olmadığına dair mesaj gelecek 3 ay süre sonrasında telefonunuz kapanacak.

    Pasaport kaydını yaparsanız yeniden açılır.
  • 20-06-2016, 17:19:33
    #3
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aldığınızda sim kartınızı takın çalışırsa, belirli bir zaman sonra cihazın kayıtlı olmadığına dair mesaj gelecek 3 ay süre sonrasında telefonunuz kapanacak.

    Pasaport kaydını yaparsanız yeniden açılır.
    Hocam sim kilitli ise o hattı çalıştırmayacaktır ama dimi.
    Bende sim free oldıgunu Nasıl anlarım onu merak ediyorum burda japon hatlarının hepsini taktım calıştırdı
    Türkiyeden getirdiğim vodafone hattınıda taktım oda sorunsuz çalıştı umarım doğru cihazlardır
  • 20-06-2016, 17:26:10
    #4
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sim kilitli ise o hattı çalıştırmayacaktır ama dimi.
    Bende sim free oldıgunu Nasıl anlarım onu merak ediyorum burda japon hatlarının hepsini taktım calıştırdı
    Türkiyeden getirdiğim vodafone hattınıda taktım oda sorunsuz çalıştı umarım doğru cihazlardır
    Vodafone taktınız ve çalıştıysa sorun yok hocam.
    Çalışmadığında sorun ortaya çıkar.

    4G 3G bağlanıyorsunuz dimi.
  • 20-06-2016, 18:03:11
    #5
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vodafone taktınız ve çalıştıysa sorun yok hocam.
    Çalışmadığında sorun ortaya çıkar.

    4G 3G bağlanıyorsunuz dimi.
    Hocam vodafoneyı takınca otomatik olarak burdaki operatör isimleri yazıyor.
    4g yi açmadım açarsam hattaki tl ler hemen uçar :/
  • 20-06-2016, 18:21:42
    #6
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vodafoneyı takınca otomatik olarak burdaki operatör isimleri yazıyor.
    4g yi açmadım açarsam hattaki tl ler hemen uçar :/
    hocam zaten siz vodafone hattı taksanız ve sim kilit olsa cihazlar etkinleştirme moduna girer eğer etkinleştirmeye girmiyorsa sıkıntı yok simfree demektir.

    kendi pasaportunuza işletebilirsiniz fakat pasaport mevcut değilse ayarlayabiliriz firma olarak pasaport ve vergiler bizden 300 tl bilginiz olsun
  • 20-06-2016, 18:32:43
    #7
    CepKampus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam zaten siz vodafone hattı taksanız ve sim kilit olsa cihazlar etkinleştirme moduna girer eğer etkinleştirmeye girmiyorsa sıkıntı yok simfree demektir.

    kendi pasaportunuza işletebilirsiniz fakat pasaport mevcut değilse ayarlayabiliriz firma olarak pasaport ve vergiler bizden 300 tl bilginiz olsun
    Hocam cevabın için saolasın.
    Bu pasaport kaydında yaş sınırı varmı 2 den 6 ya kadar cocuklar var onların pasaportları olurmu kayıt için ?
  • 20-06-2016, 18:40:24
    #8
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cevabın için saolasın.
    Bu pasaport kaydında yaş sınırı varmı 2 den 6 ya kadar cocuklar var onların pasaportları olurmu kayıt için ?
    hocam onların üzerine de kayıt yapabilirsiniz.fakat sizin e devlet üzerinden onların tc kimlik numaraları üzerine vergi yatırarak yapabilirsiniz
  • 20-06-2016, 19:08:02
    #9
    Sıkıntı yok hocam. Takın çalıştırın.
    Pasaporta kayıt etmek için kayıt etmek istediğiniz
    kişinin, e devlet şifresi lazım ve pasaport bilgileri..

    eğer uyguna aldıysanız bana da alın hocam