Arkadaşlar burda 2. El mağazasında iphone vardı girip bakayım dedim tertemiz cihazlardı bende hediye olarak 3 ünü aldım cihazlara simfree dediler
Türkiyede kullanılması için bunların sadece pasaport kaydı gereklidir dimi ?
Cihazların 3 üde İphone 5SE 64 gb A1723 modeli rose rengi.
Bunu detaylı bir şekilde nasıl öğrenebilirim sim free olup olmadığını ?
Japonyadan İphone 5se A1723 modeli
9
●869
- 20-06-2016, 17:19:33Hocam sim kilitli ise o hattı çalıştırmayacaktır ama dimi.Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende sim free oldıgunu Nasıl anlarım onu merak ediyorum burda japon hatlarının hepsini taktım calıştırdı
Türkiyeden getirdiğim vodafone hattınıda taktım oda sorunsuz çalıştı umarım doğru cihazlardır - 20-06-2016, 17:26:10Vodafone taktınız ve çalıştıysa sorun yok hocam.SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışmadığında sorun ortaya çıkar.
4G 3G bağlanıyorsunuz dimi. - 20-06-2016, 18:03:11Hocam vodafoneyı takınca otomatik olarak burdaki operatör isimleri yazıyor.Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4g yi açmadım açarsam hattaki tl ler hemen uçar :/ - 20-06-2016, 18:21:42hocam zaten siz vodafone hattı taksanız ve sim kilit olsa cihazlar etkinleştirme moduna girer eğer etkinleştirmeye girmiyorsa sıkıntı yok simfree demektir.SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi pasaportunuza işletebilirsiniz fakat pasaport mevcut değilse ayarlayabiliriz firma olarak pasaport ve vergiler bizden 300 tl bilginiz olsun - 20-06-2016, 18:32:43Hocam cevabın için saolasın.CepKampus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu pasaport kaydında yaş sınırı varmı 2 den 6 ya kadar cocuklar var onların pasaportları olurmu kayıt için ? - 20-06-2016, 18:40:24hocam onların üzerine de kayıt yapabilirsiniz.fakat sizin e devlet üzerinden onların tc kimlik numaraları üzerine vergi yatırarak yapabilirsinizSwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle