Arkadaşlar burda 2. El mağazasında iphone vardı girip bakayım dedim tertemiz cihazlardı bende hediye olarak 3 ünü aldım cihazlara simfree dediler
Türkiyede kullanılması için bunların sadece pasaport kaydı gereklidir dimi ?

Cihazların 3 üde İphone 5SE 64 gb A1723 modeli rose rengi.
Bunu detaylı bir şekilde nasıl öğrenebilirim sim free olup olmadığını ?