Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vodafone taktınız ve çalıştıysa sorun yok hocam.
Çalışmadığında sorun ortaya çıkar.

4G 3G bağlanıyorsunuz dimi.
Hocam vodafoneyı takınca otomatik olarak burdaki operatör isimleri yazıyor.
4g yi açmadım açarsam hattaki tl ler hemen uçar :/