Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aldığınızda sim kartınızı takın çalışırsa, belirli bir zaman sonra cihazın kayıtlı olmadığına dair mesaj gelecek 3 ay süre sonrasında telefonunuz kapanacak.

Pasaport kaydını yaparsanız yeniden açılır.
Hocam sim kilitli ise o hattı çalıştırmayacaktır ama dimi.
Bende sim free oldıgunu Nasıl anlarım onu merak ediyorum burda japon hatlarının hepsini taktım calıştırdı
Türkiyeden getirdiğim vodafone hattınıda taktım oda sorunsuz çalıştı umarım doğru cihazlardır