• 04-06-2015, 07:36:24
    #1
    Merhba arkadaşlar


    iphone 5 bakıyorum. Kullanan arkadaşlar varsa telefon ile ilgili bilgiler verebilirmi? (Buraya güvendiğim için yazma gereksinimi duydum)

    Teşekkürler.
  • 04-06-2015, 08:19:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    5s alın hocam
  • 04-06-2015, 09:27:32
    #3
    MuhammedBurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5s alın hocam
    5 kötü mü
  • 04-06-2015, 10:22:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ercnakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 kötü mü
    Kötü değil hocam, ama benim ruhum kabul etmiyor 's' takısı üstünlük sağlıyor her zaman ama eğer biraz zorunluluk varsa 5 te mükemmel bir telefon ama benim şahsi kannatim 5s
  • 04-06-2015, 10:31:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Geçmişte kullandım, iphone telefonlar ileriye doğru çok kasıyor ama bu cihaz cok cok fazla kasmaya başlamıştı. 4S bile hala kasmazken 5 çok kasıyor. Ve 5'lerin üst tuşu bir süreden sonra ilginc bir yazılım hatası nedeniyle bozuluyor. Çok büyük önemi yok ama bozulması can sıkıcı, telefonu telefonun içinden kapatmanız gerekiyor her seferinde.
  • 04-06-2015, 11:44:20
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iPhone 5 kötü değil güzel fakat sana 5s tavsiye ederim. Kamera fotoğraf çekimi olsun Flaş özelliği, herşeyi ile daha iyi... Ayrıca telefon kasıyor diyenlere bakma iPhone telefonun en düşük modeli, androidin en yüksek modeli kadar kasma donma olmaz...


    Mobil Tapatalk ile yazılmıştır. Harf cümle hatam varsa I'am soryö r
  • 04-06-2015, 13:00:41
    #7
    teşekkür ederim arkadaşlar, 5s tabi daha iyidir almak isterim ama 5 maddi durumumu da göz önünde bulundurduğumda daha çok işime geliyor suan
  • 04-06-2015, 14:08:53
    #8
    Merhaba hocam ben ilk çıktığında 2200tl verip aldım sanırım 2 yıl oldu, telefonu abartısız 200 kez falan düşürmüşümdür en az ama ufak tefek ezilmeler dışında bi şey yok, kasmasına gelince kasmasının sebebi İOS'un son sürümünü yüklersen kasar ben ios 7.1.2 kullanıyorum gayet tıkır tıkır çalışıyor gram kasma yok ama sanırım hepsi aynı değil benimki tıkır tıkır calısıyor aldığımdan beride 1 kere bile arıza yapmadı servise hiç göndermeme gerek kalmadı çok şükür ama arkadasımda benle aynı anda almıstı onunkinde aramalarda ses gelmiyodu öyle bi sorun cıkmıstı ama garantiden yaptılar ha maddi durumun varsa 5s al tabiki 5den daha iyi ekstra özellikleri var parmak izi okuma olsun video yavaşlatma olsun ama maddi durum el vermiyosada gerek yok zorlamaya neyse yani diyeceğim bana göre gözün kapalı alınır.
  • 04-06-2015, 19:41:31
    #9
    acelmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam ben ilk çıktığında 2200tl verip aldım sanırım 2 yıl oldu, telefonu abartısız 200 kez falan düşürmüşümdür en az ama ufak tefek ezilmeler dışında bi şey yok, kasmasına gelince kasmasının sebebi İOS'un son sürümünü yüklersen kasar ben ios 7.1.2 kullanıyorum gayet tıkır tıkır çalışıyor gram kasma yok ama sanırım hepsi aynı değil benimki tıkır tıkır calısıyor aldığımdan beride 1 kere bile arıza yapmadı servise hiç göndermeme gerek kalmadı çok şükür ama arkadasımda benle aynı anda almıstı onunkinde aramalarda ses gelmiyodu öyle bi sorun cıkmıstı ama garantiden yaptılar ha maddi durumun varsa 5s al tabiki 5den daha iyi ekstra özellikleri var parmak izi okuma olsun video yavaşlatma olsun ama maddi durum el vermiyosada gerek yok zorlamaya neyse yani diyeceğim bana göre gözün kapalı alınır.
    öyle bir an geldi ki iphone değil asus zenfone 5 aldım nasıl böyle birşey oldu anlamadım ama bir anda asus aldım hayırlı olsun canımız sağolsun napalım