Geçmişte kullandım, iphone telefonlar ileriye doğru çok kasıyor ama bu cihaz cok cok fazla kasmaya başlamıştı. 4S bile hala kasmazken 5 çok kasıyor. Ve 5'lerin üst tuşu bir süreden sonra ilginc bir yazılım hatası nedeniyle bozuluyor. Çok büyük önemi yok ama bozulması can sıkıcı, telefonu telefonun içinden kapatmanız gerekiyor her seferinde.