Merhaba hocam ben ilk çıktığında 2200tl verip aldım sanırım 2 yıl oldu, telefonu abartısız 200 kez falan düşürmüşümdür en az ama ufak tefek ezilmeler dışında bi şey yok, kasmasına gelince kasmasının sebebi İOS'un son sürümünü yüklersen kasar ben ios 7.1.2 kullanıyorum gayet tıkır tıkır çalışıyor gram kasma yok ama sanırım hepsi aynı değil benimki tıkır tıkır calısıyor aldığımdan beride 1 kere bile arıza yapmadı servise hiç göndermeme gerek kalmadı çok şükür ama arkadasımda benle aynı anda almıstı onunkinde aramalarda ses gelmiyodu öyle bi sorun cıkmıstı ama garantiden yaptılar ha maddi durumun varsa 5s al tabiki 5den daha iyi ekstra özellikleri var parmak izi okuma olsun video yavaşlatma olsun ama maddi durum el vermiyosada gerek yok zorlamaya neyse yani diyeceğim bana göre gözün kapalı alınır.
öyle bir an geldi ki iphone değil asus zenfone 5 aldım

nasıl böyle birşey oldu anlamadım ama bir anda asus aldım hayırlı olsun canımız sağolsun napalım