ercnakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 kötü mü
Kötü değil hocam, ama benim ruhum kabul etmiyor 's' takısı üstünlük sağlıyor her zaman ama eğer biraz zorunluluk varsa 5 te mükemmel bir telefon ama benim şahsi kannatim 5s