• 31-03-2008, 23:21:32
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    benim batarya numarasına yanlış dedi
    modeli aynı
  • 31-03-2008, 23:23:13
    #11
    Üyeliği durduruldu
    BL-5F 4 harfle yırttık (:
  • 31-03-2008, 23:40:27
    #12
    2-3 Ay önce bende başvurmuştum bataryamı yolladılar sağolsunlar Yanında teşekkür mektubu filanda vardı
  • 01-04-2008, 12:48:28
    #13
    Barbeku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BL-5F 4 harfle yırttık (:
    ben az kalsın gidiyordum. benimki BL-5B
  • 01-04-2008, 13:10:38
    #14
    20 hane bende. acaba sorunsuz mudur ?
  • 01-04-2008, 13:29:28
    #15
    Açıklama: Nokia BL-5C batarya


    Bataryanız, Matsushita firması tarafından Aralık 2005 – Kasım 2006 arasında üretilmiş bataryalar arasında yer almamaktadır. Dolayısıyla, değiştirme yapılmasına gerek yoktur.

    Bataryanızı kontrol ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    sağlam çıktı tühh
  • 01-04-2008, 15:10:11
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Matsushita firması asya ile bi bağlantısı var galiba.Aklıma ilk çin geliyor ya neyse
  • 01-04-2008, 22:57:13
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Matsushita firması asya ile bi bağlantısı var galiba.Aklıma ilk çin geliyor ya neyse

    Zaten benim batarya'nın arkasında Made in China yazıyor
  • 03-04-2008, 07:54:30
    #18
    Alıntı
    Açıklama: Nokia BL-5C batarya


    Bataryanız, Matsushita firması tarafından Aralık 2005 – Kasım 2006 arasında üretilmiş bataryalar arasında yer almamaktadır. Dolayısıyla, değiştirme yapılmasına gerek yoktur.

    Bataryanızı kontrol ettiğiniz için teşekkür ederiz.
    İki tane Batarya Denedim BL-5C biri bile tutmadı