Konu
Nokia Kullananlar (Çok Önemli)
01-04-2008, 12:48:28
#13
okyay58
Barbeku adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
BL-5F 4 harfle yırttık (:
ben az kalsın gidiyordum. benimki BL-5B