Nokia Kullananlar (Çok Önemli)
23
●2.131
- 06-04-2008, 00:30:44Üyeliği durduruldu
- 06-04-2008, 21:58:51babamınkini test etmiştim sağlam dediler

bunada koptumhmakdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2008, 00:01:59Eski bataryanızı ya bize gönderin yada pil çöpüne atın yazıyordu.Yani geri göndermek gerekmiyor, ben ikisinide kullanıyorumhmakdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

