Konu
Nokia Kullananlar (Çok Önemli)
31-03-2008, 23:40:27
#12
Meslekliseli
2-3 Ay önce bende başvurmuştum bataryamı yolladılar sağolsunlar
Yanında teşekkür mektubu filanda vardı