• 02-03-2008, 14:40:55
    #1
    1 haftadır N73'ü araştırıyorum internette. Kimisi memnun telefondan, kimisi değil. Ne yapacağımı bilemiyorum. Tam kararımı da veremedim bir türlü. Birde R10'a sorayım dedim. Sizce almalı mıyım? Kullanan arkadaşlar varsa, ne gibi şikayetleri veya memnuniyetleri var?

    teşekkürler
  • 02-03-2008, 14:41:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Paraya kıyıp n95 8gb almanı öneririm, gerçekten çok iyi bir telefon.
  • 02-03-2008, 14:43:10
    #3
    gönül ister ama... baba istemiyo
  • 02-03-2008, 14:49:56
    #4
    n73 hakkında pek bilgim yok ama kullanan 1 arkadaşım memnun telden

    n80'de düşünebilirsin pek fark yok hatta n80'de + olarak Wireless var
  • 02-03-2008, 15:01:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kullanıyorum joystick dışında memnunum.Joystick dar cepli pantolonlarda biraz sorun oluyor.
  • 02-03-2008, 17:05:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    n73 hoş telefondur

    memnunum tavsiye ederim wireless falan yok ama çözünürlük 3.2mp falan falan.. bi telefon için fazlasıyla özellik barındırıyor.
  • 02-03-2008, 19:29:55
    #7
    N73 iyidir hoştur güzeldir. Kamera ve ses çıkışı gerçekten harika. Biraz fazla para verip benim gibi N73Me alırsan, 2gb hafıza kartı ve güzel bir sterio kulaklık sahibi olabilirsin
  • 02-03-2008, 23:17:13
    #8
    Toshiba G500 Veya imate smartflip bir bak derim
  • 02-03-2008, 23:31:29
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben Memnunum
    Ama Paran varsa N95 al derim.