1 haftadır N73'ü araştırıyorum internette. Kimisi memnun telefondan, kimisi değil. Ne yapacağımı bilemiyorum. Tam kararımı da veremedim bir türlü. Birde R10'a sorayım dedim. Sizce almalı mıyım? Kullanan arkadaşlar varsa, ne gibi şikayetleri veya memnuniyetleri var?
teşekkürler