Konu
N73 Almalı mıyım?
02-03-2008, 19:29:55
#7
WoLeRiNe
N73 iyidir hoştur güzeldir. Kamera ve ses çıkışı gerçekten harika. Biraz fazla para verip benim gibi N73Me alırsan, 2gb hafıza kartı ve güzel bir sterio kulaklık sahibi olabilirsin