Konu
N73 Almalı mıyım?
02-03-2008, 17:05:01
#6
Geveze1
Üyeliği durduruldu
n73 hoş telefondur
memnunum tavsiye ederim wireless falan yok ama çözünürlük 3.2mp falan falan.. bi telefon için fazlasıyla özellik barındırıyor.