N73 Almalı mıyım? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
N73 Almalı mıyım?
24
●
1.857
R10.net
Mobil Dünyası
Cep Telefonları
N73 Almalı mıyım?
1
2
3
08-04-2008, 00:57:09
#19
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
1250 ytl falan
n73 yerine n80 alman daha mantıklı olabilir wLan'da var
08-04-2008, 01:01:20
#20
karaLi
ach adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1250 ytl falan
n73 yerine n80 alman daha mantıklı olabilir wLan'da var
arasında 700 ytl oynuyor
neresi mantıklı onu anlamadım ki ben.
ayrıca n73 mükemmel BANA göre.
08-04-2008, 01:08:22
#21
ach
karaLi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arasında 700 ytl oynuyor
neresi mantıklı onu anlamadım ki ben.
ayrıca n73 mükemmel BANA göre.
n95'in fiyatını dedim 1250 diye
n80 700-750
n73 620-700 arası
pek fark yok
08-04-2008, 01:54:47
#22
kral18
Üyeliği durduruldu
n73 siyah al bence yıldız tilbeden benin senin varya yı bi açıyom millet deli oluyo kapa artık sesi demeye başlıyolar
08-04-2008, 18:43:31
#23
UltiCode
.. verdiğiniz cevaplar için teşekkürler arkadaşlar
08-04-2008, 18:49:59
#24
varyemez
İlk çıktığı zaman almıştım ve oldukça memnunum.
08-04-2008, 18:50:56
#25
gangan
n95 8gb ı 3 yere sordum. heryerde 1.500 ytl civarında. normali ise 1250 ciwarı
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler