Merhaba arkadaşlar,
LG G2 D802
Bu telefonu alan varmı , forumlarda sağda solda epey değişik sıkıntılar okudum kullanıcıları varsa forumda yorumlarınızı alabilirmiyim, teşekkürler..
LG G2 D802 Hakkında
20
●1.581
- 02-11-2014, 11:13:16Eğer root atıp farklı romlar kurmazsanız güzel telefon. Çünkü farklı romlarda biraz sıkıntı çıkarabiliyor. Üstelik Android 5.0 güncellemesi alacağı da LG tarafından doğrulandı. 1200 liraya sıfırını bulmanız mümkün. Bu paraya alınabilecek piyasadaki en iyi cihaz diyebilirim.
- 06-11-2014, 12:04:42çoğu yerde yok yazıyorGitarSolo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bazı yerlerde var bazı yerlerde yok ama çoğu yerde yok gördüm. Yoksa sonradan mı açılıyor ama bazılarında donanım yok diyorlar..?