• 17-11-2014, 17:56:03
    #19
    Bende 5 ay önce aldım bende bu sorunları yaşamadım.

    Seyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Isiniyo,kasiyo,gicirdiyo,malzeme kalitesi kotu :S sastim kaldim 1,5 senedir kullaniyorum bunlarin hic birini yasamadim oneririm...
    şuanda tek tavsiye edebileceğim bir telefon, başta iphone ve samsung'un envai çeşidini kullanmış biri olarak tek söyleyebileceğim bu.

    G2 Fiyat / Performans açısından hala çok üst düzey bir telefon...

    Ayrıca elektronik işi şans biraz.

    Millet iphone 6 bend şikayeti yapar. abim kaç aydır kullanıyor, kaçkere üstüne oturdu, düşürdü hala alet sağlam.

    Yani g2 yi gözünü kapatıp alabilirsin.

    Birtek geçen gün wireles ile 6 gb dosya upload etmem gerekti. İşte o zaman 1-2 saat sonunda ısınmıştı.

    Fakat sonuç olarak bu elektronik cihaz. Bu tür ısınmalar normal ve ne sizi ne cihaza zarar verecek cinsten...
  • 17-11-2014, 23:18:30
    #20
    Raperin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnek Veriyorum...

    Hastanede Oğlum Hastanenin Duvarında Asılı Olan Tv de Çizgi Film izlemek İstiyor.
    Telefonu Kumanda Yerine Kullanıp Değiştir Ver Paşa da Sensin Kralda.

    Hastanedeki Güvenlikçilerin Tv sini Kapatmıştım Adamlar Tv nin etrafında Dolaşıyorlardı Tv bozuldu Diye

    Telefonda Radyo Yok Bunu Sormuşsun
    Donanımsal olarak G2 de radyo mevcuttur.Sadece devre dışı bırakılmıştır.Aktif hala gitirebilirsiniz.
  • 19-11-2014, 08:19:02
    #21
    webhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    samsung galaxy s4 kullanıyorum ama satıp bu telefonu alacağım. On numara birinci sınıf hız olarak canavar batarya uzun ömürlü performans istiyorsan almalısın.

    Snapdragon 800 den bahsediyoruz hocam tabiki Galaxy S4 ten donanimsal olarak iyi