Seyum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
G2 Fiyat / Performans açısından hala çok üst düzey bir telefon...
Ayrıca elektronik işi şans biraz.
Millet iphone 6 bend şikayeti yapar. abim kaç aydır kullanıyor, kaçkere üstüne oturdu, düşürdü hala alet sağlam.
Yani g2 yi gözünü kapatıp alabilirsin.
Birtek geçen gün wireles ile 6 gb dosya upload etmem gerekti. İşte o zaman 1-2 saat sonunda ısınmıştı.
Fakat sonuç olarak bu elektronik cihaz. Bu tür ısınmalar normal ve ne sizi ne cihaza zarar verecek cinsten...