• 06-11-2014, 12:12:07
    #10
    güzel sayılabilecek bir telefon, eğer oyun oynamıyorsanız tavsiye ederim. Zira fazla ısınıyor. Bataryası uzun süre gidiyor. Ekran kalitesi güzel.
  • 06-11-2014, 12:14:05
    #11
    bataryası iyi dayanıyor diye biliyorum bende lg nin takibindeyim.
  • 06-11-2014, 12:22:59
    #12
    F/P bakımından en iyi telefon diyebilirim. Tek sıkınıtısı kamerası.
  • 06-11-2014, 13:43:48
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Örnek Veriyorum...

    Hastanede Oğlum Hastanenin Duvarında Asılı Olan Tv de Çizgi Film izlemek İstiyor.
    Telefonu Kumanda Yerine Kullanıp Değiştir Ver Paşa da Sensin Kralda.

    Hastanedeki Güvenlikçilerin Tv sini Kapatmıştım Adamlar Tv nin etrafında Dolaşıyorlardı Tv bozuldu Diye

    Telefonda Radyo Yok Bunu Sormuşsun
  • 09-11-2014, 20:08:42
    #14
    yorum yapan herkese teşekkürler..
  • 17-11-2014, 00:45:00
    #15
    bugun karsilastirma yaptim kamerasi s4 kadar iyi degil

    LG-D802 cihazımdan gönderildi
  • 17-11-2014, 00:50:55
    #16
    Isiniyo,kasiyo,gicirdiyo,malzeme kalitesi kotu :S sastim kaldim 1,5 senedir kullaniyorum bunlarin hic birini yasamadim oneririm...
  • 17-11-2014, 00:58:53
    #17
    3 gün önce küçük biradere aldım.
    Oldukça memnun şimdilik.
    Biz 16 lık aldık ama sen 32 lik al muhakkak.
    Şimdilik gördüğümüz tek eksiği ek hafıza kartı takılmıyor.
  • 17-11-2014, 11:19:54
    #18
    samsung galaxy s4 kullanıyorum ama satıp bu telefonu alacağım. On numara birinci sınıf hız olarak canavar batarya uzun ömürlü performans istiyorsan almalısın.