Konu
LG G2 D802 Hakkında
06-11-2014, 12:12:07
#10
Oxsigen
güzel sayılabilecek bir telefon, eğer oyun oynamıyorsanız tavsiye ederim. Zira fazla ısınıyor. Bataryası uzun süre gidiyor. Ekran kalitesi güzel.