Radyosu var
Gayet iyi telefon, Çevremde kullanan bir çok kişi var. (bende dahil) hiç kimseden tek bir kusur duymadım. Şiddetle öneririm
çoğu yerde yok yazıyor

bazı yerlerde var bazı yerlerde yok ama çoğu yerde yok gördüm. Yoksa sonradan mı açılıyor ama bazılarında donanım yok diyorlar..?