GitarSolo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Radyosu var

Gayet iyi telefon, Çevremde kullanan bir çok kişi var. (bende dahil) hiç kimseden tek bir kusur duymadım. Şiddetle öneririm
çoğu yerde yok yazıyor bazı yerlerde var bazı yerlerde yok ama çoğu yerde yok gördüm. Yoksa sonradan mı açılıyor ama bazılarında donanım yok diyorlar..?