Konu
LG G2 D802 Hakkında
30-10-2014, 02:52:21
#2
Raperin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
LG G2 Kullanıcısıyım Herhangi Bir Problem Yok Kasma Donma ısınma vs
Telefon Çok Eğlenceli Ve Kullanışlı Telefon Tavsiye ederim