• 30-10-2014, 00:15:05
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    LG G2 D802

    Bu telefonu alan varmı , forumlarda sağda solda epey değişik sıkıntılar okudum kullanıcıları varsa forumda yorumlarınızı alabilirmiyim, teşekkürler..
  • 30-10-2014, 02:52:21
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    LG G2 Kullanıcısıyım Herhangi Bir Problem Yok Kasma Donma ısınma vs
    Telefon Çok Eğlenceli Ve Kullanışlı Telefon Tavsiye ederim
  • 02-11-2014, 09:26:46
    #3
    Alacaksan 32Gb almalisin cunki kasa acilmiyor ek olarak malzemesi cok kotu plastigin en adisi olmus samsungun malzemesi daha iyi
  • 02-11-2014, 10:32:07
    #4
    hocam bende memnundum ama 2 3 gündür dokunmatik sıkıntı yapmaya başladıkendi kendine harflere basıyor ondan sonra arka kapaktaki lg yazısı yapıştırmaymış o düştü ufaktan sogumaya başladım
  • 02-11-2014, 11:13:16
    #5
    Eğer root atıp farklı romlar kurmazsanız güzel telefon. Çünkü farklı romlarda biraz sıkıntı çıkarabiliyor. Üstelik Android 5.0 güncellemesi alacağı da LG tarafından doğrulandı. 1200 liraya sıfırını bulmanız mümkün. Bu paraya alınabilecek piyasadaki en iyi cihaz diyebilirim.
  • 05-11-2014, 15:27:01
    #6
    Yorum yapan arkadaşlara teşekkürler, konuyu izliyordum, izliyorum da hala, başka yorum yapacak arkadaşları da bekliyorum
  • 06-11-2014, 00:53:52
    #7
    bu telefonda radyo varmı yokmu :S
  • 06-11-2014, 01:07:39
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Radyosu var

    Gayet iyi telefon, Çevremde kullanan bir çok kişi var. (bende dahil) hiç kimseden tek bir kusur duymadım. Şiddetle öneririm
  • 06-11-2014, 12:04:42
    #9
    GitarSolo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radyosu var

    Gayet iyi telefon, Çevremde kullanan bir çok kişi var. (bende dahil) hiç kimseden tek bir kusur duymadım. Şiddetle öneririm
    çoğu yerde yok yazıyor bazı yerlerde var bazı yerlerde yok ama çoğu yerde yok gördüm. Yoksa sonradan mı açılıyor ama bazılarında donanım yok diyorlar..?