• 13-09-2014, 21:14:05
    #10
    Kies icin kurtarma kaydina gerek yok diye biliyorum kurtarma ve onarim diye bi bölüm yokmu
  • 13-09-2014, 21:28:16
    #11
    kies kurtarma yapıyor diye biliyorum note 3 var bende de
  • 13-09-2014, 21:36:48
    #12
    fatihb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kies icin kurtarma kaydina gerek yok diye biliyorum kurtarma ve onarim diye bi bölüm yokmu
    Telefonu sarja takıp bataryayıda takdım ve bekledim 5 dakika sonra düzeldi açıldı tekrar yazılım atıp kullanacağım aynı sorun olucak mı bakalım
  • 13-09-2014, 23:40:59
    #13
    Telefon brick olmuş galiba
  • 14-09-2014, 11:01:32
    #14
    odin ile orjinal yazılım atmak garanti bozmaz. ama rootlu ve samsung tarafından dağıtılmamış, değiştirilmiş yazılım atmak garanti bozar çünkü o telefonlarda sayaç diye bir olay var. samsungun imzasını taşımayan her yüklemede sayaç artıyor. servis de bu şekilde dışarıdan yazılım atıldığını anlayabiliyor.

    gelelim telefonunuza. telefonunuz brick olmuş. kiese falan gerek yok. odin ile tekrar rom yükleme işlemi yaparak telefonunuzu açabilirsiniz. veya özel recovery yüklüyse(cwm,twrp) xda gibi sitelerden rom indirip adb kullanarak kurulum da yapabilirsiniz.

    kolay gelsin.
  • 14-09-2014, 11:37:12
    #15
    Adventurous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba değerli arkadaşlar

    Samsung Galaxy S4 'üme root yaparak sürüm yükseltmiştim daha dogrusu kies'den olmadığından odin ile Türkiye 4.4.2 versiyonunu yüklemiştim 6 ay önce 6 aydan beri en ufak bi sorun kapanma ve donma yaşamadım 2 gündür altta belirttiğim sorun var

    SORUN

    Telefon Açılırken Yeniden Başlıyor

    problem ise telefonun bataryasını taktıgımda kendisi açılıyor Samsung logosu çıkıyor ve tekrar yeniden başlıyor, her zaman animasyon kendini tekrar ediyor
    Samsung'larda android 4.3 ve üzeri versiyonlarda artık Knox denen saçma bir güvenlik uygulaması yerleştirildi. Siz telefonu rootladıgınızda "0" olan knox sayacı "1" oluyor ve telefon garanti dışı kalıyor. Knox'u tekrar sıfırlamakta çok zor hatta şuanda bir çözümü yok diye biliyorum
  • 14-09-2014, 20:49:31
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    odin ile orjinal yazılım atmak garanti bozmaz. ama rootlu ve samsung tarafından dağıtılmamış, değiştirilmiş yazılım atmak garanti bozar çünkü o telefonlarda sayaç diye bir olay var. samsungun imzasını taşımayan her yüklemede sayaç artıyor. servis de bu şekilde dışarıdan yazılım atıldığını anlayabiliyor.

    gelelim telefonunuza. telefonunuz brick olmuş. kiese falan gerek yok. odin ile tekrar rom yükleme işlemi yaparak telefonunuzu açabilirsiniz. veya özel recovery yüklüyse(cwm,twrp) xda gibi sitelerden rom indirip adb kullanarak kurulum da yapabilirsiniz.

    kolay gelsin.
    Odin ile Samsung orjinal yayımı attım editlenmiş değiştirilmiş birşey yüklemedim

    Sorunu çözdüm telefonu sarja takılı bıraktım 5 dakika sonra açıldı tekrar odin ile orjinal yazılım yükledim ve fabrika ayarlarına çevirdim dünden beri sorun yok yardımcı olmaya çalışan tüm arkadaşlara

    Çok TEŞEKKÜR Ederim .
  • 15-09-2014, 06:11:40
    #17
    Garanti bozar evet ama bozulduğunda rootu kaldırırsın orjnali yüklersin öyle götürürsün telefoncuya anlaşılmaz. Telefonun şu anki orjinal firmware sini bul kenarda dursun.
  • 15-09-2014, 22:31:45
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Root yuklediginizi farkederler ise garantiden cikarirlar