fatihb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kies icin kurtarma kaydina gerek yok diye biliyorum kurtarma ve onarim diye bi bölüm yokmu
Telefonu sarja takıp bataryayıda takdım ve bekledim 5 dakika sonra düzeldi açıldı tekrar yazılım atıp kullanacağım aynı sorun olucak mı bakalım