odin ile orjinal yazılım atmak garanti bozmaz. ama rootlu ve samsung tarafından dağıtılmamış, değiştirilmiş yazılım atmak garanti bozar çünkü o telefonlarda sayaç diye bir olay var. samsungun imzasını taşımayan her yüklemede sayaç artıyor. servis de bu şekilde dışarıdan yazılım atıldığını anlayabiliyor.

gelelim telefonunuza. telefonunuz brick olmuş. kiese falan gerek yok. odin ile tekrar rom yükleme işlemi yaparak telefonunuzu açabilirsiniz. veya özel recovery yüklüyse(cwm,twrp) xda gibi sitelerden rom indirip adb kullanarak kurulum da yapabilirsiniz.

kolay gelsin.