Root Garanti Bozar mı ?
20
●2.426
- 15-09-2014, 23:04:10arkadaşın dedikleri doğru root olduktan sonra root iznini kaldırsanız bile knox sayacı 1 olduğu için garanti dışı kalıyor. Bir çok telefon için knox sıfırlama çözümü yokWebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2014, 12:09:41MisafirRoot yapıldığında telefon GARANTİ kapsamından çıkmaktadır.(Bunu iPhone'larda Beta Sürümü Yüklemekle Karıştırmayın Lütfen)
Root = Bilgisayara internetten indirilmiş bir işletim sistemi ile format atmak ile aynı şeydir. Root Atıldığında telefonun kimlik numarası silinir ve eğer GARANTİYE yollarsanız farkedilir.Telefonunuz geri gönderilir hiçbir müdahale yapılmadın
İyi Günler..