• 15-09-2014, 22:59:32
    #19
    öyle diyolar ben tam 6 kere full brick yaptım teli gönderdim anakartı 3 kere değiştirdiler en sonunda komple yaktım bilerek l9 gönderdi LG optimus black vardı hey gidi hey
  • 15-09-2014, 23:04:10
    #20
    WebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung'larda android 4.3 ve üzeri versiyonlarda artık Knox denen saçma bir güvenlik uygulaması yerleştirildi. Siz telefonu rootladıgınızda "0" olan knox sayacı "1" oluyor ve telefon garanti dışı kalıyor. Knox'u tekrar sıfırlamakta çok zor hatta şuanda bir çözümü yok diye biliyorum
    arkadaşın dedikleri doğru root olduktan sonra root iznini kaldırsanız bile knox sayacı 1 olduğu için garanti dışı kalıyor. Bir çok telefon için knox sıfırlama çözümü yok
  • 04-10-2014, 12:09:41
    #21
    Root yapıldığında telefon GARANTİ kapsamından çıkmaktadır.(Bunu iPhone'larda Beta Sürümü Yüklemekle Karıştırmayın Lütfen)

    Root = Bilgisayara internetten indirilmiş bir işletim sistemi ile format atmak ile aynı şeydir. Root Atıldığında telefonun kimlik numarası silinir ve eğer GARANTİYE yollarsanız farkedilir.Telefonunuz geri gönderilir hiçbir müdahale yapılmadın

    İyi Günler..