Root Garanti Bozar mı ?
20
●2.426
- 13-09-2014, 21:36:48Telefonu sarja takıp bataryayıda takdım ve bekledim 5 dakika sonra düzeldi açıldı tekrar yazılım atıp kullanacağım aynı sorun olucak mı bakalımfatihb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2014, 11:01:32odin ile orjinal yazılım atmak garanti bozmaz. ama rootlu ve samsung tarafından dağıtılmamış, değiştirilmiş yazılım atmak garanti bozar çünkü o telefonlarda sayaç diye bir olay var. samsungun imzasını taşımayan her yüklemede sayaç artıyor. servis de bu şekilde dışarıdan yazılım atıldığını anlayabiliyor.
gelelim telefonunuza. telefonunuz brick olmuş. kiese falan gerek yok. odin ile tekrar rom yükleme işlemi yaparak telefonunuzu açabilirsiniz. veya özel recovery yüklüyse(cwm,twrp) xda gibi sitelerden rom indirip adb kullanarak kurulum da yapabilirsiniz.
kolay gelsin. - 14-09-2014, 11:37:12Samsung'larda android 4.3 ve üzeri versiyonlarda artık Knox denen saçma bir güvenlik uygulaması yerleştirildi. Siz telefonu rootladıgınızda "0" olan knox sayacı "1" oluyor ve telefon garanti dışı kalıyor. Knox'u tekrar sıfırlamakta çok zor hatta şuanda bir çözümü yok diye biliyorumAdventurous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2014, 20:49:31Odin ile Samsung orjinal yayımı attım editlenmiş değiştirilmiş birşey yüklemedimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorunu çözdüm telefonu sarja takılı bıraktım 5 dakika sonra açıldı tekrar odin ile orjinal yazılım yükledim ve fabrika ayarlarına çevirdim dünden beri sorun yok yardımcı olmaya çalışan tüm arkadaşlara
Çok TEŞEKKÜR Ederim . - 15-09-2014, 22:31:45Üyeliği durdurulduRoot yuklediginizi farkederler ise garantiden cikarirlar