Merhaba değerli arkadaşlar
Samsung Galaxy S4 'üme root yaparak sürüm yükseltmiştim daha dogrusu kies'den olmadığından odin ile Türkiye 4.4.2 versiyonunu yüklemiştim 6 ay önce 6 aydan beri en ufak bi sorun kapanma ve donma yaşamadım 2 gündür altta belirttiğim sorun var
SORUN
Telefon Açılırken Yeniden Başlıyor
problem ise telefonun bataryasını taktıgımda kendisi açılıyor Samsung logosu çıkıyor ve tekrar yeniden başlıyor, her zaman animasyon kendini tekrar ediyor
Samsung'larda android 4.3 ve üzeri versiyonlarda artık Knox denen saçma bir güvenlik uygulaması yerleştirildi. Siz telefonu rootladıgınızda "0" olan knox sayacı "1" oluyor ve telefon garanti dışı kalıyor. Knox'u tekrar sıfırlamakta çok zor hatta şuanda bir çözümü yok diye biliyorum