Adventurous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba değerli arkadaşlar

Samsung Galaxy S4 'üme root yaparak sürüm yükseltmiştim daha dogrusu kies'den olmadığından odin ile Türkiye 4.4.2 versiyonunu yüklemiştim 6 ay önce 6 aydan beri en ufak bi sorun kapanma ve donma yaşamadım 2 gündür altta belirttiğim sorun var

SORUN

Telefon Açılırken Yeniden Başlıyor

problem ise telefonun bataryasını taktıgımda kendisi açılıyor Samsung logosu çıkıyor ve tekrar yeniden başlıyor, her zaman animasyon kendini tekrar ediyor
Samsung'larda android 4.3 ve üzeri versiyonlarda artık Knox denen saçma bir güvenlik uygulaması yerleştirildi. Siz telefonu rootladıgınızda "0" olan knox sayacı "1" oluyor ve telefon garanti dışı kalıyor. Knox'u tekrar sıfırlamakta çok zor hatta şuanda bir çözümü yok diye biliyorum