Root yapıldığında telefon GARANTİ kapsamından çıkmaktadır.(Bunu iPhone'larda Beta Sürümü Yüklemekle Karıştırmayın Lütfen)

Root = Bilgisayara internetten indirilmiş bir işletim sistemi ile format atmak ile aynı şeydir. Root Atıldığında telefonun kimlik numarası silinir ve eğer GARANTİYE yollarsanız farkedilir.Telefonunuz geri gönderilir hiçbir müdahale yapılmadın

İyi Günler..