• 09-01-2014, 23:51:30
    #1
    İyi akşamlar arkadaşlar. Biraz garip bir soru olacak farkındayım üst modeli ile alt modelini karşılaştırıyorum ama uzun süre iki telefonun yorumlarını okudum internetten. S4 için bir çok şikayetle karşılaştım fakat S3 için daha az şikayete rastladım. S4'ün bataryasını çok kötülüyorlar, bataryasında şişme bile oluyormuş bir süre sonra ve bir çok kişi karşılaşmış bu durumla. S3'ten ise genelde herkes memnun. S4 gerçekten bu kadar kalitesiz, kötü bir telefon mu?
  • 10-01-2014, 00:31:19
    #2
    S4 kullanıyorum. Hiçbir sorun yok. Gayet memnunum. S3 kullanan arkadaşlarım çok şikayetçi. Telefon sürekli donuyor facebook u bile 6-7 saniyede açıyor. yani sürekli kasıyor bu sorun S4 de yok. Tavsiye ederim. Zaten S4 kullandıkdan sonra S3ü eline alıp biraz kurcaladığında farkı kendin anlayacaksın.
  • 10-01-2014, 00:32:52
    #3
    Bence i4S
  • 10-01-2014, 00:34:11
    #4
    s4 daha iyi
  • 10-01-2014, 00:36:31
    #5
    s3 rezalet bır telefon. Tasarımı kotu + benım arkadasın s3 te donuyor kapanıyor kendı kendıne sacma sapan seyler. Belkı ona oylesı denk geldı o ayrı mesele ama s4 bence her acıdan on numara. Yanı s2 bence s3 ten daha guzel. s4 hepsınden guzel
  • 10-01-2014, 00:36:42
    #6
    iphone 5
  • 10-01-2014, 00:37:53
    #7
    htc one kullaniyorum ama ilk firsatta iphone