İyi akşamlar arkadaşlar. Biraz garip bir soru olacak farkındayım üst modeli ile alt modelini karşılaştırıyorum ama uzun süre iki telefonun yorumlarını okudum internetten. S4 için bir çok şikayetle karşılaştım fakat S3 için daha az şikayete rastladım. S4'ün bataryasını çok kötülüyorlar, bataryasında şişme bile oluyormuş bir süre sonra ve bir çok kişi karşılaşmış bu durumla. S3'ten ise genelde herkes memnun. S4 gerçekten bu kadar kalitesiz, kötü bir telefon mu?