S4 kullanıyorum. Hiçbir sorun yok. Gayet memnunum. S3 kullanan arkadaşlarım çok şikayetçi. Telefon sürekli donuyor facebook u bile 6-7 saniyede açıyor. yani sürekli kasıyor bu sorun S4 de yok. Tavsiye ederim. Zaten S4 kullandıkdan sonra S3ü eline alıp biraz kurcaladığında farkı kendin anlayacaksın.