s3 rezalet bır telefon. Tasarımı kotu + benım arkadasın s3 te donuyor kapanıyor kendı kendıne sacma sapan seyler. Belkı ona oylesı denk geldı o ayrı mesele ama s4 bence her acıdan on numara. Yanı s2 bence s3 ten daha guzel. s4 hepsınden guzel