• 15-01-2008, 21:39:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar Nokia N73 almayı düşünüyorum.Bazı yerlerde 560, bazı yerlerde 600+ YTL.Bu fiyatlar uygun ama hafıza kartı 256mb yanında.Siz nakit para ile n73 alacak olsaydınız 600 ytl nakit karşılığında +2gb hafıza kartı ister miydiniz?Şahsen n73 + 2gb hafıza kartına 600 ytl den 1 lira fazla vermek içimden gelmiyor.Sonuçta telefon çıkalı 2 yıl olmuş.
  • 15-01-2008, 21:43:42
    #2
    Telefon çıkalı 2 yıl olmadı sanırım ama farzedelim ki 2 yıl oldu, şunu açıkca söyleyebilirim ki şu an piyasadaki en iyi 5 telefondan biridir.

    Ben Nokia N73 Music Edition aldım 2 hafta önce Eminönü'nden. 570 ytl. Music Edition, özelliği müziğin daha net çıkışı anlamına geliyor diyebiliriz. Ayrıca normal N73'ten ayrılan en büyük özelliği 2 gb hafıza kartı da vermeleri. Ayrıca siyah renk olması da ayrı bir hava katıyor.

    N73 alacaksan Music Edition al. Eminönü'nde 550 ye kadar inmiştir.

    Saygılarımla
  • 15-01-2008, 21:50:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Eğer cep telefonunda wireless a ihtiyaç duymuyorsan (ki emin ol hiçbir işe yaramıyor) Alınabilecek en güzel telefon N73 tür.
  • 15-01-2008, 21:53:46
    #4
    ben bu hafta içinde alacagım n73- 400 lira (2.el) hoşuma gidiyor. Ayrıca 2gb hafıza kartı olmuş 50 lira pek bişe yok arada.
  • 15-01-2008, 21:58:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İstanbul'da olsaydım uygun fiyata mutlaka bulurdum ama maalesef,küçük şehir telefoncular tutturabildiği fiyata satıyor
  • 15-01-2008, 21:59:09
    #6
    Sahra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar Nokia N73 almayı düşünüyorum.Bazı yerlerde 560, bazı yerlerde 600+ YTL.Bu fiyatlar uygun ama hafıza kartı 256mb yanında.Siz nakit para ile n73 alacak olsaydınız 600 ytl nakit karşılığında +2gb hafıza kartı ister miydiniz?Şahsen n73 + 2gb hafıza kartına 600 ytl den 1 lira fazla vermek içimden gelmiyor.Sonuçta telefon çıkalı 2 yıl olmuş.
    ben cuma akşamı müzik özelliklisni 600 ytl aldım harika bir telefon
  • 15-01-2008, 21:59:31
    #7
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gerçektende öyle samsunda 500'e veriyorlar..
  • 15-01-2008, 23:06:33
    #8
    Bende N72 var uzun zamandır. Sana tavsiyem; eğer Wireless özelliği olmayan bir telefon alırsan daha sonra çok pişman olabilirsin.

    Bence wireless özelliği olan telefonlara da bakmanda fayda var.
  • 15-01-2008, 23:09:36
    #9
    Ben 545 ytl civarına kendi adıma temin edebiliyorum lakin içinden kart çıkmıyor. 2 gb kartla beraber 570 ytl civarına alınır.