N73 - Akıl Verin
23
●2.305
- 15-01-2008, 21:39:07Üyeliği durdurulduMerhabalar Nokia N73 almayı düşünüyorum.Bazı yerlerde 560, bazı yerlerde 600+ YTL.Bu fiyatlar uygun ama hafıza kartı 256mb yanında.Siz nakit para ile n73 alacak olsaydınız 600 ytl nakit karşılığında +2gb hafıza kartı ister miydiniz?Şahsen n73 + 2gb hafıza kartına 600 ytl den 1 lira fazla vermek içimden gelmiyor.Sonuçta telefon çıkalı 2 yıl olmuş.
- 15-01-2008, 21:43:42Telefon çıkalı 2 yıl olmadı sanırım ama farzedelim ki 2 yıl oldu, şunu açıkca söyleyebilirim ki şu an piyasadaki en iyi 5 telefondan biridir.
Ben Nokia N73 Music Edition aldım 2 hafta önce Eminönü'nden. 570 ytl. Music Edition, özelliği müziğin daha net çıkışı anlamına geliyor diyebiliriz. Ayrıca normal N73'ten ayrılan en büyük özelliği 2 gb hafıza kartı da vermeleri. Ayrıca siyah renk olması da ayrı bir hava katıyor.
N73 alacaksan Music Edition al. Eminönü'nde 550 ye kadar inmiştir.
Saygılarımla - 15-01-2008, 21:59:09ben cuma akşamı müzik özelliklisni 600 ytl aldım harika bir telefonSahra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle