• 15-01-2008, 23:14:21
    #10
    En güzeli Toshiba G500 Almak ama müzik içinse ses fazla iyi değil ama onun dışındaki tüm özellikleri mükemmel .
  • 16-01-2008, 00:39:47
    #11
    Kişisel Görüşler...

    n70'im var mutluyum huzurluyum...
    N73 bana biraz kalas gibi geliyor + Program yüklerken sertifika muhabbeti var...

    Ama yinede N73 alıcam diyorsan Müzik özellikli olanını şiddetle tavsiye ederim
  • 16-01-2008, 00:51:50
    #12
    Üyeliği durduruldu
    n73 me kullanıyorum yaklaşık 4ayı geçti aldığımda 800kağıttı ama şimdi 600e kadar düştü.

    arakdaşım almıştı ilk çıktığı hafta almıştı me değil. 1450 ödemişti süreyi hatırlamıyorum ama en az 1yıl oldugunu biliyorum

    n73ün tek eksi yanı gördüğüm kadarıyla wireless

    o da sanırım bir cep telefonu için fazla lüks olurdu. Ne ararsan var bu telde.

    Alırsan pişman olmazsın..
  • 16-01-2008, 14:20:39
    #13
    ben n73me kullanıyorum ve tavsiye ederim.
  • 16-01-2008, 23:08:15
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Nokia, N73 ün fiyatını 505 YTL ye düşürmüş diye okudum DH'de
  • 20-01-2008, 23:15:24
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bende de var kamerası çok güzel ama telefon yavaş çalışıyor eğer sen de benim gibi telefonu programla doldurmak gereksiz diyosan aynı hataya düşme derim
  • 20-01-2008, 23:33:30
    #16
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bugün d900 gördüm 2. el 175 ytl ilginc.
  • 06-02-2008, 12:12:49
    #17
    Hayırlı olsun Sahraya telefonu 30.01.2008 tarihinde almış.
  • 18-02-2008, 02:41:16
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    n73 me tavsiye edebilirim. kullanıdıgım telefon. bundan daha iyisi n91 oluyo bütün nseries e göz atınca. wireless e ihtiyacın yoksa en uygunudur