Kişisel Görüşler...

n70'im var mutluyum huzurluyum...
N73 bana biraz kalas gibi geliyor + Program yüklerken sertifika muhabbeti var...

Ama yinede N73 alıcam diyorsan Müzik özellikli olanını şiddetle tavsiye ederim