n73 me kullanıyorum yaklaşık 4ayı geçti aldığımda 800kağıttı ama şimdi 600e kadar düştü.
arakdaşım almıştı ilk çıktığı hafta almıştı me değil. 1450 ödemişti süreyi hatırlamıyorum ama en az 1yıl oldugunu biliyorum
n73ün tek eksi yanı gördüğüm kadarıyla wireless
o da sanırım bir cep telefonu için fazla lüks olurdu. Ne ararsan var bu telde.
Alırsan pişman olmazsın..