Telefon çıkalı 2 yıl olmadı sanırım ama farzedelim ki 2 yıl oldu, şunu açıkca söyleyebilirim ki şu an piyasadaki en iyi 5 telefondan biridir.
Ben Nokia N73 Music Edition aldım 2 hafta önce Eminönü'nden. 570 ytl. Music Edition, özelliği müziğin daha net çıkışı anlamına geliyor diyebiliriz. Ayrıca normal N73'ten ayrılan en büyük özelliği 2 gb hafıza kartı da vermeleri. Ayrıca siyah renk olması da ayrı bir hava katıyor.
N73 alacaksan Music Edition al. Eminönü'nde 550 ye kadar inmiştir.
Saygılarımla