Sahra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar Nokia N73 almayı düşünüyorum.Bazı yerlerde 560, bazı yerlerde 600+ YTL.Bu fiyatlar uygun ama hafıza kartı 256mb yanında.Siz nakit para ile n73 alacak olsaydınız 600 ytl nakit karşılığında +2gb hafıza kartı ister miydiniz?Şahsen n73 + 2gb hafıza kartına 600 ytl den 1 lira fazla vermek içimden gelmiyor.Sonuçta telefon çıkalı 2 yıl olmuş.
ben cuma akşamı müzik özelliklisni 600 ytl aldım harika bir telefon